söndag 15 juni 2014

Vilken härlig dag

det blev idag!

Varmt men ändå så man orkade göra lite saker utan att bli helt utslagen... :)

 Läskande goda rabarbersaft!

Några av de senaste loppisfynden :)


 Favomärket hos Lindex.

Katten ville vara med på bild :)

 Stor , riktigt STOR glaskupa för sommarens blommor.







Hej, hej,
Kikar in en snabbis...borde ju faktiskt krypa till kojs men man blir ju så pigg av ljuset!! (Ska påminna mig imorgon bitti när väckaren ringer och jag knappt vet vad jag heter ;D

Det har verkligen varit härligt idag! Tur att rabarbersaften inte tagit slut än för den är så god och man blir inte så törstig av den saften tycker jag :)

Äntligen är en liten badpool p G. En vanlig med ställning, tror att den är runt tre meter i diameter. Blev så glad när min P började montera upp den. Lite kallt i vattnet kommer det nog vara, men vi funderar på solvärmeplattor....

Jag säger bara Holly & Whyte. Love it! 
Att jag dessutom hittade koftan ovan på bilden till ynka 150:- gjorde inte saken sämre
.
Kannan på översta bilden tyckte jag var så söt så den fick följa med hem från loppis senast. Även böckerna hittade jag då! Det är nåt visst med gamla barnböcker. Eller hur!

Förra helgen väntade glaskupan på mig på ett annat loppis :)
Där var det Julia ( juliasvitadrommar.blogspot.se ) som inspirerade till köpet. Tack så mycket :D

Oj, oj nu måste jag nog lägga mig

//
kram Anki








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar