torsdag 19 juni 2014

Trädgårdsfunderingar...


Är just nu inne på att tänka lite runt vad jag skulle vilja göra i trädgården.

 Har lånat i hop lite läsning och googlar för fullt :)
Och inspireras på Instagram såklart!!

Smultron.
Det har vi på några ställen.
Kan tänka mig på fler.
Underbart att kunna plocka in lite när man känner för det :)



Hallå där denna funderartorsdag :)

Jag har en välbehövlig långhelg. 
Skööönt.

Tycker det är riktigt roligt att tänka trädgård. Vi har inte kommit så långt med vår trädgård men tror det är bra att skynda långsamt. Förra semestern lade vi vår stenslänt. Piiuh vad tungt det var...
Och anlade vår stengång. Den som syns på bilden ovanför. 
Det saknas lika mycket gång ned till garaget men det tror vi att vi tar nästa vår. I år ville vi ta det lite lugnt på semestern...

Blommor vet jag många sorter jag saknar och vill ha: 
Rosor
Pioner (Många)
Jasmin
Syren
för att nämna några :)

Ingången nedifrån, där gången ska börja, vill jag göra med lite insynsskyddande buskar och gärna lite blommor med. Har en bild i huvudet, få se om det blir så som jag tänker :)

Imorron är det midsommar. Hur firar ni?
Vi går till en hembygdsgård och senare på kvällen äter vi med vänner

Kram Anki 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar