lördag 21 juni 2014

Pyssel på loppisbord...















 Hejsan,

Tidigare i kväll...typ efter 21 blev jag sååå pysselsugen...
Blev att hitta på lite nödpyssel som inte skulle ta allt för lång tid ;)
Fällde upp skivorna på mitt fina loppade slagbord som står i köket och så jag tog fram den fina loppade Laura Ashley tapeten och klädde om en anteckningsbok och så fick det bli en liten skylt "STORAGE" till trådkorgen. Sen var jag skapligt nöjd ialla fall.

Nu måste jag hoppa i säng. Har fullständigt bytt dygnsrytm nu i midsommar...

God natt 
kram Anki






2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för din fina kommentar hos mig!!
    Å vad kul då hittade jag dig o din superfinal blogg!
    Jag kan oxå få små ryck sent på kvällarna som jag bara måste göra! :)
    Ska lägga till dig i min blogglista bums!
    Ha en fin vecka!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder!

    Happy friday och en fin helg till dig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera