måndag 16 juni 2014

Klykor och underbar doft....


Vårt lilla äppelträd

 Prästkragar!


 Lakan från loppis :)

 Härlig korg, även den ett loppisfynd. Perfekt till att hämta tvätt i.

Loppisfyndad gammal tygpåse för små klädnypor...


Hej hopp!

vad glad jag är att vi har skogen som granne på vår baksida. Där växer allt möjligt: hallon, blåbär liljekonvalj och alla möjliga sommarblommor. Och där placerade vi även tvättställningen, 
som vi satte vi upp förra sommaren. Tvättställningen designade en vän och hennes man sågade till den till mej. (Vi stod för materialet och naturligtvis ingick även en middag som tack för hjälpen :D.

Jag förstår faktiskt inte hur jag klarat mig utan denna tvättställning i tio år!! så länge är det alltså!
Det jag uppskattar allra mest är doften av tvätt som torkat ute :)

Kram Anki







2 kommentarer:

  1. Fantastiskt vacker tvättställning!

    Kram jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja den gillar jag skarpt. Det blir tom en fröjd att hänga tvätt ;)
      Kramis

      Radera