söndag 23 november 2014

Smygstart på adventspiffet



Är lite traditionell av mig. Därför brukar jag smyga fram lite advent lite försiktigt. Har med mig från min uppväxt att ljusstakar och sånt det sätter man upp dagen innan 1:a advent så det väntar jag med...

Men lite grönt och annat småpiff går väl an. Så det håller jag på med idag. Samtidigt som det blir lite städ och tvättande naturligtvis ;D (Annars fungerar inte vardagen så bra hos oss, hi, hi)

Hur advenstpiffar ni? 

Kram A


















5 kommentarer:

  1. Så enkelt & vackert!
    Nu under vecka kommer snart lite advent upp här hemma!
    Ha det gott!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lotta ♥
      Ja många gånger vinner det enkla och vackra :)
      Ha en fin början på helgen :)
      Kraaam

      Radera
  2. Älskar den lilla granen i glasburken! Jag piffar mest med blommor och grönt och ljus!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. tolle bilder und inspirationen, einen schönen samstag wünscht angie

    SvaraRadera
  4. Tittar in och önskar G O D J U L!

    Kram Jenny

    SvaraRadera